maanantai 3. marraskuuta 2014

9.11.2014 isänpäivä

Ensi sunnuntaina on isänpäivä ja vaikka aluksi oli tarkoitus treenailla, niin joudun perumaan puheeni. Meille tulee harvinaisia vieraita isänpäivää juhlimaan, joten jätetään yhteistreenit välistä. Jos joku nyt on kamalan harmissaan, eikä tiedä miten päin olisi, niin kotona voisi tehdä seuraavanlaisen treenin:

Lämmittely kevyellä kuulalla

Ota korttipakka ja poista kaikki 2-7 kortit.

Jaa loput kortit neljään riviin ja treenaa rivi kerrallaan, pidä rivien välissä tauko.

Kortti kertoo kuinka monta toistoa teet per käsi ja maa kertoo liikkeen.

Pata=kyykky
Risti=rinnalleveto
Hertta=heiluri
Ruutu=joku seuraavista: työntö, tempaus tai LC(rinnalleveto-työntö)
Jokeri=vapaavalintainen liike, voi olla myös ihan mitä vaan: vatsalihaksia, punnerruksia, juoksukierroksia talon ympäri jne. Toistomäärän voit valita itse, kunhan se on yli 7

Muistathan, että ässä on 14 ;)

Treeni-iloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti